Sista inlägget

Som rubriken lyder, så är detta mitt sista inlägg i den här bloggen.

Jag känner att jag verkligen inte kan ha kvar den här bloggen. Egentligen vill jag inte sluta skriva här, men jag måste.  Jag hade inte speciellt många läsare, skrev mest för min egen skull. Visste till 90% vilka det var som läste bloggen. Har inget emot någon av dessa läsarna. Några av dom är mina bästa vänner.

Men det har visat sig att någon är min fiende. Denna någon har gjort något så fult enligt mig.
Tycker man att något av det jag skriver inte riktigt är lämpligt, då trodde jag att man gick till mig och sa det. Men nej, man skickar vidare länken till min blogg, till någon som absolut inte har med den att göra.
Det gav mig sådana konsekvenser att jag verkligen inte kan skriva mer här.

Jag började äntligen se ett ljus i tunneln...
Min lite deppigare period började gå över. Så kom det här! Som en stor fet smäll i ansiktet!

Jag är så ledsen, arg, besviken och sårad. Jag trodde verkligen inte någon skulle göra så.
Det värsta är att jag inte vet vem det är som kan göra en sådan sak? Varför? Varför?! Varför gör man ens så?
Ska jag inte få skriva vad jag tycker och tänker i min blogg? Min blogg som inte ens hade särskillt många läsare?

Tydligen inte!

På sätt och vis kan jag bara skratta åt skiten.

Så om denna någon vill erkänna att det vad han/hon, då får han/hon gärna göra det.


Till er andra. Vill ni ha adressen till min eventuellt nya blogg? Förmodligen så kommer det en ny blogg.
Skriv en kommentar här nere om vem du är och varför du vill fortsätta läsa bloggen, alternativt skriv till mig på Facebook som ett medelande (ej i loggen).


Tack för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0