Aj min arm!!

Jag har hela tiden idag lyckats slagit i min arm jag tog sprutan i! Eller jag har inte hela tiden slagit i, ibland har jag bara lutat mig mot en vägg eller tänkt putta upp en dörr.

Vet ni hur ont det gör i min arm?!
Så fruktansvärt!!

Om jag bara är, som att göra alla saker på jobbet, gör inte alls ont. Har bara känns lite domningar i fingrarna till och från. Men så fort jag har något som rör armen gör det så ont! Har som en liten bula där jag fick sprutan.

I det andra huset var tydligen hur många som hellst sjuka. Det har tydligen beordrats in ordenarie personal hela helgen. I vårat hus har några få haft ont i kroppen och så bara, en vad jag vet har haft feber. Hon stackarn såg inte pigg ut idag.

Jag hoppas verkligen att jag inte flår några fler symptom, hade förväntat mig alla! Så bara lite ont i när jag stöter i armen känns nästan för bra för att vara sant.

Kommentarer
Postat av: emman

För mig har armen värkt i två dagar.. nu börjar den bli bättre :D

2009-10-24 @ 00:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0