Bostadsrätt?

Jag har under ett tag funderat på att köpa mig en lägenhet. Men jag är som sagt lite petig. Vill helst bo i markplan, det ska vara sol på uteplatsen och så får den inte vara för dyr.
Nu finns det en lägenhet till salu som inte uppfyller alla mina krititerier, men många.
Den har perfekt balkong! Sol nästa hela dagen, vilket är ett måste då det är balkong.  
Lagom stor och med några små ändringar bara så skulle den verkligen vara en "KattaLägenhet".

Men...
Tyvärr så är det vägg i vägg med E. Jag bryr mig egentligen inte så mycket, men jag vet inte hur han skulle reagera. Han är ju som sagt lite skumm ibland.

Jag ska iallafall ringa till mäklaren imorgon och boka tid för visning.
Sen så har jag ju problemet med handpenningen, jag har typ pengar för det. Lite svårt att förklara så här i bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0