Bra eller Anus?

Idag på jobbet så har jag och Ida flummat runt som galningar. Vi har skrattat, kramats, flummat, skrattat och varit allmänt konstiga. Men konstiga på ett bra sätt.
Även om vi har skojat och haft roligt, så har vi även pratat om allvarliga saker. Viktiga ämnen, utan att deppa ihop helt.

Det roligaste under hela dagen har absolut varit:
Killar som raggar på småtjejer, Bra eller Anus?

Hur vidrigt är det inte när en kille på 25-30 raggar på dom som knappt är myndiga?! Det fanns en situation som utlöste hela diskussionen, men den kan jag inte ta här. Som ni kan lista ut så är det någon kille som antingen jag eller Ida känner till som raggar på väldigt mycket yngre tjej. Riktigt vidrigt tycker vi iallafall!

Efter det så var allt Bra eller Anus. Alla situationer, peroner och maten till och med var Bra eller Anus.
Det säger nog allt om hur vi har flummat runt.
Men tänk vad roligt vi har haft det! :) 




Ida och jag på 2008-års "julfest"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0