Feberdrömmar

Senaste två veckorna har jag haft så konstiga drömmar. Vaknat upp ur drömmarna, kollat runt i lägenheten och sen somnat om och fortsatt drömma vidare på samma dröm. Jag kan inte riktigt skriva om vad en del av drömmarna handlat om.

En dröm som jag hade natten till igår handlade om min tant på jobbet. Hon var jättedålig och jag skulle sitta vak, trots att jag jobbat ett dubbelpass innan. Var en riktigt hemsk dröm. Det slutade iallafall med att hon gick bort och jag stod och asbölade! Var så ledsen! Jg stod och grät i Magnus famn, han fick maskarafläckar på tröjan och kunde knappt trösta mig. Han fick nästan hålla upp mig för att jag inte skulle rasa ihop på golvet.
Jag mådde så dåligt när jag vaknade upp ur den drömmen hela tiden.

Inatt drömde jag att en jag känner höll på att fixa en pool. Jag hade av en slump gått förbi där och han bad mig hjälpa till. Men jag fick bara stå där och se dumm ut. Han kollade på mig som om han ville hämnas för något, samtidigt som han log mot mig och såg överlycklig ut över att jag var där.
Mer än så kan jag nog inte föklara, lite skum dröm...




Så nu är jag verkligen i en dålig sömn period...
Svårt att sova en hel natt när man hela tiden vaknar av olika drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0