Kommande vecka...

Idag börjar min vidriga vecka på jobbet!! Fy fan säger jag bara!

Tis    13-21
Ons  13-21
Tor   7-15
Fre   Ledig
Lör   7-21
Sön  7-21
Mån  6.45-13

Socialt liv = Inget
Sömnproblem = Stora

Inte nog med det så ska vi ha en halv planeringsdag idag. Varför halv? Jo för att chefen är för snål för att ha hela dagen och då boka någon lokal som vi kan sitta i. Har vi en halv dag så kan vi sitta i konferansrummet på jobbet. Som är det sämsta rummet någonsin att sitta i mer än 30 min. Så jag kommer börja min dag med att diskutera scheman, arbetsmiljö och massa annat skit. Sen efter det ska jag jobb som vanlig från kl 17, vilket innebär att jag ska slänga alla i säng och inte ha någon som hellst aning om hur dagen har varit för dom.
Man är lagom road av att jobba på planet efter några timmar i konferansrummet...


Kommentarer
Postat av: monia ♥

hejsan! :) Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett set med TANDBLEKNING:) Var med och tävla du också! Bläddra ner några inlägg i bloggen så hittar du tävlingen :)

2009-10-06 @ 11:29:06
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Lisa

är det inte där det är så kallt?

2009-10-06 @ 16:34:12
URL: http://carl-astrid.blogpsot.com
Postat av: Katta

Jo.. Det är svinkallt där! Jag satt och tafsade på Marie hela tiden så hon kunde värma mina händer... :)

2009-10-06 @ 23:25:46
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0