Min så kallade hälsa..

Jag har under en längre tid mått väldigt konstigt...
Min kropp har inte alls varit som den brukar och jag har funderat på vad fan som händer med mig. När jag ringde vårdcentralen om det så sa dom att det är något som går. Men hur kan det vara något som går när jag mått så här så himla länge?
Min mamma har problem med sin bisköldkörtlar, finns fler på mammas sida som ha problem med dom. Några mostrar till henne tror jag?

Idag så hittade jag en forum-tråd på FL om hur en tjejs syster mår som mig. I denna tråd så fanns en länk där det stod om ett svårupptäckt problem med sköldkörteln. Dom symptomen man kan ha vid just det felet stämmde in till 90% på mig. Vilka som inte stämmer in avslöjar jag inte :P

"Typiska symtom är en kropp som går på lågvarv med låg kroppstemperatur, frusenhet, extrem trötthet, ångest, oro, nedstämdhet, saknad sexlust, koncentrationssvårigheter, försämrat minne, yrsel, huvudvärk, viktuppgång trots minskad aptit, muskel- och ledvärk, menstruationsstörningar, nedsatt fertilitet, håravfall, torr hud, ständiga infektioner, IBS/magtarmproblem, vätskeansamlingar under huden etc."


Senaste veckan har jag även haft ont i halsen på ett konstigt sätt, om om något trycker på utifrån. Det var inte förrän idag som jag kom att tänka på att mamma haft den känslan över halsen. Det har då haft med hennes bisköldkörtels problem.

Finns det någon som tror att VC kommer ta mig på allvar när jag ringer dom imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0