Mina naglar!!

Jag har i några dagar gått runt med en nagel som varit på väg att gå av långt in på nageln. Men har lyckats hålla den hel med hjälp av supernagelack.
Tyvärr så håller det inte i längden. Så idag blev jag tvungen att klippa ner nageln! Så nu är den kort-kort, var även tvungen att klipa ner en annan nagel kort-kort. Så nu har jag två korta naglar och åtta långa. Vilket ser hur dummt ut som hellst! Så jag filade ner dom långa naglarna till halvkort.

Lite tråkigt att inte få ha långa naglar på tisdag. Men men... Har jag ork imorgon efter jobbet så kanske jag sätter på lite lösnaglar? 

Jag vet, ett i-lands problem. Men ibland får man vara tjejig och klaga över brutna naglar och liknande. Bara för att så tänker jag tillägga att jag har färgat utväxten i fredags och ska även lägga i lite slingor idag. :)


Kommentarer
Postat av: monia ♥

fin blogg du har :)

2009-10-18 @ 16:18:17
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0