Rast, kaffe och onyttigheter

Så drygt att ha 1½ timme rast såhär på eftermiddagen. Men att ha 3 timmar är nästan ännu jobbigare.. Då måste man nästan gå hem och då blir jag sååå trött!
Ett förslag som vi har på schema nu innebär att vi kommer ha 1 timmes rast på hela dagen, delat i två omgångar. Så 30 min på förmiddagen och 30 min på em/kväll. Vilket jag tror är bättre.

Måste säga att den här helgen har varit en riktig svullar helg! Tror inte jag har ätit en enda ordentlg måltid. Vi har gått runt och småätit hela tiden. Lite chips här, ostbågar där, drömmtårta och så smakat lite av maten. Eller jag tog faktiskt en mugg youghurt igår på kvällen, det är nog det nyttigaste jag fått i mig.

Vi har även druckit mängder med kaffe!!

Men kaffe är ju gott :)
Bara för att så blev ju jag sugen på den där drömtårtan och en kopp kaffe. Måste komma ihåg att tacka Magnus för det, jag har halft levt på drömtårtan i helgen. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0