Seg Lördag

Den här dagen har verkligen varit seg än så länge!
Hade ingen som hellst lust eller ork till att gå upp i morse. Så det fick bli en låång sovmorgon.

Mamma ringde mig vid 11-tiden och frågad om jag ville följa med till Media Markt, varför inte? Jag hade ju ändå inget bättre för mig. Så jag mötte upp dom i centrum och åkte iväg. Köpte med mig en iskaffe och en fralla på vägen, är inte varje dag jag äter bröd till frukost.

Var rätt segt på Media Markt. Dom skulle ha en skrivare och en dvd-spelare. Men självklart så fanns inte den dvd-spelaren dom ville ha på lager, inte hade dom den i Nacka heller. Jag smsa med E som jobbar där, och han började ju direkt med att dom ska ha ett annat märke.
Tror det var så att dom beställde en Philips dvd? Eller Panasonic? Börjar på P iallafall.


Resten av dagen då...
Ska upp och äta tacos hos mamma och pappa. Efter det ska Ida komma över till mig ett tag, hon ville komma ut och göra något. Jag hade gärna gått ut och dansat eller något sånt också. Men det vet jag att hon inte vill. Så det blir väl att vi sitter här, tar någon öl/cider och babblar lite.
Får väl ragga upp någon som kanske vill ut och festa lite om 2 veckor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0