Sjuk igen!?

Just nu mår jag verkligen skit!!
Sov ju som sagt väldigt länge i morse, tror essutom att jag somnade ganska tidigt igår. Hela dagen idag (fredag) har bara kännts så seg och trött.
Nu ikäll har ju Ida varit här, så trevligt så. Men helt plötsligt från ingenstans så blev jag sjukt trött! Började frysa och fick nästan ont i nacken. Känner mig inte alls pigg. Ida var lite sugen på att gå till Rickards eller så tycket hon att jag skulle gå till Biffen och möta upp M om hon är där. I normala fall hade jag åkt till Rickads om Ida velat, eller gått och mött upp M. Men jag orkar verkligen inte!

SÅ TRÖTT!
Fryser gör jag också. Sitter här med långbyxor, en kosta och inlindad i filt + datorn i knät som värmer. Men ändå fryser jag. Än så länge har jag ingen feber... Men jag skulle inte bli förvånad om jag vaknar med världens feberfrossa eller något.
Jag har verkligen ingen lust att bli sjukare igen! Ska ju på kryssning på tisdag.

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Maria

jag har faktiskt ett namn

2009-10-18 @ 11:22:21
Postat av: Katta

Jag vet att du har ett namn. Bara blir så att jag skriver M ibland...

2009-10-18 @ 12:04:47
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0