Trasig kamera och telefon!

Min mobiltelefon har krånglat ett bra tag nu. Den hoppar av sig själv i samtalslistan, jag hör dåligt i den den hakar hela tiden upp sig! Blir galen snart!!
Inte nog med det så har min lilla kamera gått sönder!! Det var i tisdags när vi sarr på O'Learys och åt som den bara la av! Blixten slutade fungera och den stängde ner sig själv hela tiden. Jag lyckades ta någon enstaka bild utan blixt. Men den ville knappt då heller.

Så idag ska jag till NetOnNet och köpa en ny kamera och telefon.

Kommentarer
Postat av: Lisa

usch låter dyrt

2009-10-22 @ 12:22:45
URL: http://carl-astrid.blogpsot.com
Postat av: Maria

hur fan har du råd med det?

2009-10-22 @ 19:08:49
Postat av: Katta

Lisa & Maria:

Det är svindyrt!! Har egentligen inte råd, men måste man så måste man.. Tog det på avbetalning som jag tänkte betala av så fort som möjligt.

2009-10-22 @ 21:52:46
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0