Äntligen dax..?

För er som inte vet så ska mina föräldrar flytta. Dom har köpt en tomt och ska bygga hus. Ett enplanshus på 121 kvm med lagom stor tomt. Så som dom har kollat på hus i 5-6 år, äntligen är det dax!
Men samtidigt känns det lite konstigt, jag tror nog inte på det förrän huset står där och det är dax att flytta över alla saker dit.
Något som känns ännu konstigare är att se deras nuvarane hus på Hemnet! Har vetat om i några dagar att det finns där, men inte gått in och kollat. Förrän idag... Så konstig kännsla!
Jag är van att kolla på alla andras hus, alla hus som mamma och pappa har varit på visningar på. Eller hus som dom funderat på att gå på visningen.

NU är det iallafall officiellt. Mina föräldrar ska flytta!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0