Flytta!? NU!!

Under den senaste tiden så har mina grannar varit lite väl stökiga. Minst 3 av mina grannar haft över sina vänner, en hel del alkisar, och druckit en del. Det har bråkats i deras lägenheter och även ute i porten. Ibland har dom även spelat hör musik, musiken är då det minsta problemet.
Det är allt stök som gör det hela obehagligt.
Till och med imorse vid 8-tiden höll någon på och stökade i porten!

En gång i sommras pratade nån alkisvänn till en av grannarna med mig om hur jag borde göra med min uteplats. Om hur jag borde kräva stiftelsen på pengar för ett staket och så vidare...

Jag gillar ändå min lägenhet, uteplatsen är underbar på sommaren.
Men nu är jag så less på att bo här!!
När grannarna har vänner över, gäller dom två på bottenvåningen brevid mig, så vågar jag knappt ha balkongdörren öppen. Man vet aldrig vem som kommer och går över till min tomt och ska försöka prata med mig på fyllan.

JAG MÅSTE FLYTTA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0