Inte konstigt

Idag när jag och Linda var i Kista som kom jag på en helt sjuk grej!
Just nu ska ju extremt många ha barn känns det som... En liten snabb uppräkning.
Linda i Januari
Sara Å i Januari
Jessica i Mars

Så det är tre som är nära mig, kan man säga.
Sen så har jag även 2 gamla klasskompisar och 1 som jag kännt i olika sammanhang. Det är 6 personer!! 6 personer i min omgivning ska ha barn mellan mitten av Januari till mitten av Mars!! Det är under 2 månaders tid... Kan även tillägga att alla dessa 6 personer ska ha sina andra barn, dom har redan ett.


Inte undra på att jag höll på att få ett sammanbrott när jag var på Lindex för ett tag sen...
Mådde så dåligt då, tårarna var så otroligt nära. Det gjorde så ont.
Blir tårögd bara jag skriver om det nu...


Kommentarer
Postat av: jessica

I februari ska jag få :)

2009-09-25 @ 08:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0