Lite beroende..?

Idag när vi var i Jakan så hittade jag såklart något... Men inte det jag borde ha köpt.
Har senaste tiden varit beroende av att ha örhängen av olika slag. Har även haft en sån period med halsband. Men nu har alla halsband blivit så slitna, så jag har gått över till örhängen.
Så självklart köpte jag 3 par på Guldfynd. Två par lite mer vardagliga och ett lite festligare.


      

Nästan så att jag borde hitta lite nya fina halssmycken. Har en del kedjor som är fina, men smyckena till är slitna. Smycken är ju bara så roligt!! Älskar även ringar av olika slag, så där har jag några riktigt fina. Kanske skulle köpa någon ny ring också?
Förnya min smyckes samling helt... Kanske slänga dom slitna och fula..?
Tror jag måste åka in till stan snart.


Kommentarer
Postat av: Maria

va fina dom var :)

2009-09-18 @ 16:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0