Mer depp...

Ibland börjar jag verkligen undra...
Vad fan är det för fel på mig?!
Visst jag kan väl ta smällen med att inte få nya vänner, då folk inte verkar vilja träffa mig mer än nån enstaka gång eller så behandlar dom mig som skit efter någon månads vänskap.
Jag får ha dom få vänner jag har helt enkelt. Jag tycker om dom så mycket.
Men jag kan sakna att ha någon att gå ut och festa med ibland.

Men att en av mina bästa vänner glömmer bort mig helt?
Det chockar mig knappt just nu... Att mina närmaste vänner glömmer bort mig, det kanske har med min extrema otur att göra? Mitt liv går ju verkligen emot mig just nu, motvind i 180, typ...
Så vad som hellst kan ju hända i mitt liv just nu... Men tydligen inte så mycket positiva saker.

Jag vet att jag skriver massa deppigt och negativt just nu.
Men jag kan inte hjälpa det. Allt bara går så fel för mig just nu!

Kommentarer
Postat av: Maria

vem glömmer bort dig?

2009-09-14 @ 18:54:19
Postat av: Linda

Jag glömde bort att jag hade bjudit henne till Elinas kalas som skulle ha vart i söndags.

Jag hade inte sovit någonting på natten till söndagen så jag mådde jättedåligt.

Så jag sa åt Robin att avboka allting sen gick jag upp och la mig och sov. Tyvärr tänkte jag inte på att ringa och berätta för Katta att det var inställt, och Robin visste inte att hon var inbjuden.

Så vi ringde de andra och sa att det var inbokat men vi glömde bort att ringa Katta.

Så hon kom ju när jag låg och sov, och allting var ju inställt.

2009-09-14 @ 20:10:06
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0