Mycket att göra... Men...

Idag har jag egentligen så mycket att göra!
Borde diska, städa och boka tvätt-tid. Men...
Jag ska inte göra något av det förrän senare ikväll.
Eller kanske att jag diskar lite snart?
Ska till Jakan och Barkarby med mamma idag.
Jag ska köpa en present till en på jobbet.
Får se om jag kanske köper lite underkläder också, skulle behövas.

Morgonen har varit ganska bra. Sara ringde medans jag fortfarande låg i sängen.
Jag var vaken, men hade bara inte tagit mig ork till att gå upp.
Så morgonen började med att prata med henne i 1 timme ungefär.
Har även haft världens kramper i magen, vilket var mindre roligt.

Ne om jag skulle ta och göra mig iordning? Mamma ringer nog snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0