Nu börjar veckan

För mig känns det som om veckan börjar idag. Gårdagen var bara, inget hände. Det enda av värde igår som hände var att Sara och Annika på jobbet firades. Så jag var dit och åt lite tårta. Men utöver det hände inte ett skit!

Den här veckan kommer kännas lång, kommer bli långa dagar. Inte mig emot.
Jag kommer nog bo uppe i skörby mer eller mindre från och med onsdag då mina föräldrar åker till Skottland. Sista chansen att få utnyttja deras nya bubbelbad och så...


Tisdag
- Jobb 16-21, innan det ska jag mata Kristians katt


Onsdag
- Jobb 9-18, innan det ska jag skjutsa mina föräldrar och deras vänner till Arlanda! Tidig morgon, jag som hade sovmorgon...


Torsdag
- Jobb 7-15, efter det ska jag och Linda gå på bio. Det behöver vi verkligen! Bara hon och jag, det var länge sen sist.


Fredag
- Jobb 6.45-16, en låång dag på jobbet. Efter det vet jag inte vad som händer. Funderar på att kidnappa Maria och tvinga henne bada bubbelbadkar med mig. Så vad säger du Maria? Bubbelbadkar och lite vin?


Lördag & Söndag
- Ledig! Har än så länge inget plaerat, slipper iallafall hämta dom på Arlanda söndag kväll.


Kommentarer
Postat av: Maria

det låter som en fin fin ide som jag gärna låter mig kidnappas till :)

2009-09-22 @ 19:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0