Ryggont

Nu är då första dagen på den här helgen avklarad. Har varit en helt okej dag.
Men nu har jag så fruktansvärt ont i ländryggen! Har nog aldrig haft ont där förut, om jag inte legat fel eller så. Det har jag inte nu. Har haft ont i några dagar.
Var på gymmet igår och tränade lite, trots att jag inte borde. Men jag kännde att jag behövde få göra det, i hopp om att kunna vrida till ryggen. Övre delen av ryggen känns bättre, men nedre är fortfarande skit. Knakade inte ens till. Blir ryggen inte bättre snart måste jag ringa kiropraktorn... Vilket jag hellst vill slippa. Hade tänkt kommit igång med träningen lite bättre innan jag går dit igen.

Men träningen har ju helt kommit av sig med min sjukdom. Är så trött att jag sovit middag nästan varje dag när jag jobbat morgon. Idag när jag gick till jobbet så känndes det nästan som om jag skulle ha träningsverk, men jag har ju inte tränat?

Ja ja... Bara bita ihop, stå ut med ryggont och alla andra små krämpor jag har just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0